Ben jij klaar om onvergetelijk te worden?


Een doordachte branding is het ultieme geheime wapen om als merk impact te maken in snel veranderende tijden. Zo breng je een helder en consistent verhaal, en raak je onderhuids de juiste snaar bij jouw droomklanten. Die voelen zich intuïtief aangetrokken tot jouw merk en schatten het ook naar waarde.

Jij weet als de beste wat de waarde van je product of dienst is. Kies je voor de Merkmakker-aanpak, dan nemen we eerst jouw waarden, missie en visie onder de loep. Via strategische workshops leggen we de merkidentiteit laag na laag bloot. Het resultaat? Een doordacht en uniek merkverhaal met fris logo, heldere designrichtlijnen én een kickass plan voor de lancering van jouw nieuwe branding.

Ontdek hier hoe een samenwerking als Merkmakker van de Studio eruit ziet.

 

Studio Cara
Branding
My Ex Boyfriend
Branding, creatieve consultancy & ex-vriend van de studio.
Beaucadre
Branding, creatieve consultancy en grafisch ontwerp op maat
Ammi
branding
Atelier BéBé
Strategische ontwikkeling identiteit, branding & vriend van de studio
ShoppenInMechelen
Campagne identiteit, naamconceptontwikkeling & grafisch ontwerp op maat

 → Fase ①

Kick-off

In een knallende kick-off meeting bepalen we de doelstellingen van jouw (re)branding, en kom ik via doordachte oefeningen alles te weten over jouw verhaal. We nemen je basiswaarden, missie en visie onder de loep. In mijn research on the side onderzoek ik waar je nu staat, wat de concurrentie doet en hoe je klantenbasis vandaag naar jouw verhaal kijkt.

→ Fase ②

Workshop

Tijdens strategische workshops duiken we diep, op zoek naar de identiteit van je merk. Alleen zo komen we te weten op welke knoppen we moeten gaan drukken. Mensen kopen namelijk niet wat je doet, maar wel waarom en hoe je het doet.

→ Fase ③

Concept

Gewapend met bakken input, kennis en inzichten ga ik aan de slag om jouw unieke verhaal te vertalen naar een strategisch onderbouwd concept met grafische superkrachten. Ik ontwikkel twee visuele routes. Jij kiest welk pad we bewandelen.

→ Fase ④

Verfijnen

Samen polijsten we het concept tot het helemaal op punt staat. Ik ga verder aan de slag met het logo, zodat we een krachtig beeldmerk hebben dat de tand des tijds en heel wat verschillende dragers aan kan.

→ Fase ⑤

Guidelines

Ik werk een guideline uit met alle belangrijke info over jouw branding. Van die vervelende #123456 kleurcodes die je in je online facturatieprogramma moet instellen, tot tone of voice en waardevolle do’s en don’ts. In deze bijbel vind je alles wat je weten wil over jouw identiteit. Je ontvangt uiteraard alle digitale bestanden, zoals logo’s, iconen en alternatieven, netjes in jouw mailbox.

→ Fase ⑥

Implementatie

Tijd om jouw kersverse branding los te laten op de wereld. Nemen we je teksten, website of socials ook mee onder handen? Dan spreek ik mijn trouwe crew van web developers en copywriters aan om dat te fixen. Tot slot stippelen we samen een strategie uit om je gloednieuwe identiteit te lanceren. Hét ultieme moment om je merk op een verrassende manier aandacht te geven. Let the beast go!

-