Ben jij klaar voor de toekomst?


Een holistische branding is het ultieme geheime wapen om met jouw brand impact te maken in deze snel veranderende en uitdagende tijden. 

Een sterke branding raakt onderhuids de juiste snaar en brengt een helder en consistent merkverhaal. De juiste klanten voelen zich intuitief aangetrokken tot je merk en schatten het ook naar waarde in. 

Jij weet als de beste wat waarde is van jouw product of dienst. Samen kunnen we dat unieke verhaal gaan vertalen naar je droomklanten en je gaan onderscheiden van de massa.

 Ontdek hieronder hoe een samenwerking er kan uitzien.


Workflow  →

 → Fase ①

Kick-off

In een knallende kick-off meeting bepalen we de doelstellingen van jouw (re)branding, kom ik via enkele workshop oefeningen alles te weten over jouw verhaal. We nemen je basiswaarden, je missie & visie onder de loep.

In mijn research on the side onderzoek waar je nu staat, wat de concurrentie doet en hoe je klantenbasis naar jou verhaal kijkt.

→ Fase ②

Workshop

In enkele strategische workshops duiken we de diepte in van je identiteit. Om onderhuis te kunnen gaan raken moeten we weten op welke knoppen we moeten gaan drukken mensen kopen namelijk niet wat je doet maar waarom je het doet en hoe je iets doet.

→ Fase ③

Concept

Gewapend met alle input, kennis en nieuwe vergaarde inzichten ga ik aan de slag om jullie unieke verhaal te gaan vertalen naar een strategisch onderbouwd verhaal met grafische superkrachten.

→ Fase ④

Verfijnen

Op basis van de keuze die jullie maakten ga ik aan de slag om het logo tot in de puntjes te verfijnen zodat we een krachtig beeldmerk hebben dat de tand des tijds en heel wat verschillende dragers aan kan.

→ Fase ⑤

Guidelines

Ik werk een guideline uit waarin alle belangrijke info over jullie branding in terug te vinden. Van die vervelende #123456 kleurcode’s die je in je online facturatie programma moet instellen tot interessante do’s en don’ts. Deze bijbel weet je alles te vertellen wat je weten wil over jouw visuele identiteit. Ik lever ook alle digitale bestanden aan met alle logo’s, iconen en alternatieven.

→ Fase ⑥

Implementatie

Ik werk de gekozen deliverables uit met de aangeleverde content en we plannen samen een strategie om de nieuwe identiteit te lanceren. Dé ultieme moment om je merk op een verassende manier aandacht te geven. Let the beast go!

Schermafbeelding-2022-12-21-om-20.30.51 Schermafbeelding-2022-12-21-om-20.31.54

-